silent day + stress day
hari ini betul2 mencabar mood puasa, bulan ramadan tue bulan yang baik dan banyak keberkatannya,
then sesetengah org kata diam itu lebih baik. malas nak bercakap, mengukir senyuman sekadar yang mampu walau mata tidak mampu untuk bertindak sama. otak pun stuck nak wat keja, lagi2 subjek yang kena wat tajuk stress, huhhh!
"stuck in something that u dont noe how to make it move on again is more difficult than others" -HL.vtEE-
p/s: sangat tak tahu
ps: really do it, , s and ++
p/s: protect me ya Allah and the person that always beside me, my friends and to the people always looks for Your love. amin
kesian si kawan nie..jgn stress2 k..nnti aQ pula yg makin strees..huk3x
ReplyDeletepatut la diam sj..
ReplyDeletetapi jgn ko risau lam.. ada ubatnya tu.
kau beli aku punya dadih..
itu sj tu ubatnya. HAHA